سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری

سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری
دانشگاه شاهد 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان رشته پژوهشگری و آدرس myresearcher.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





معاون آموزشی وزارت علوم با بیان اینکه معاونت آموزشی وزارت علوم برنامه و یا طرحی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاهها ندارد، گفت:

تنها در مواردی که متقاضی تأسیس دانشگاه دخترانه یا پسرانه وجود داشته باشد امکان صدور مجوز این گونه دانشگاهها بررسی می شود. حسین نادری منش در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: معاونت آموزشی وزارت علوم هیچ طرحی مبنی بر تفکیک جنسیتی دانشگاهها تهیه نکرده است و از این موضوع اطلاعی ندارد.

وی با بیان اینکه تمامی ضوابط آموزشی مربوط به آموزش عالی از طریق معاونت آموزشی وزارت علوم انجام می شود، گفت: در معاونت آموزشی چنین طرحی را تهیه نکرده ایم و چنین بحثی نیز مطرح نشده است.

معاون آموزشی وزارت علوم به مهر گفت: وزارت علوم تنها در مواردی که متقاضی تأسیس دانشگاه دخترانه و یا پسرانه وجود داشته باشد با بررسی شرایط و ضوابط مجوز راه اندازی این گونه دانشگاهها را صادر می کند و برنامه ای برای تفکیک جنسیتی دانشگاههای موجود ندارد.

وی افزود: برای درون دانشگاهها چنین بحثی مطرح نیست ما جوانان کشور را قبول داریم و می دانیم هنجارهای اجتماعی را قبول دارند.


وب سایتی متعلق به همه کسانی که دوستشان دارید. هرکس در این وب سایت سهمی دارد

نظرات شما عزیزان:

.............
ساعت23:29---6 تير 1390
سلام(؟)
نمرات درس اندیشه و زبان اومده .


؟
ساعت18:09---4 تير 1390
كسي خبر از نمرات نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


منم مخالفم
ساعت13:37---4 تير 1390
ادامه نظر قبلی:

این یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است چون دشمن، جوانان جامعه ما را دارد تهدید می‌کند بنابراین نویسندگان ما باید جامعه را آگاه کنند.

وی اظهار کرد: مسئله بعد بدحجابی است که خیلی ساده از کنار آن می‌گذریم. این مسئله مظهر فاسدهای زیادی در جامعه است. ما یک بدحجاب را نباید در جامعه داشته باشیم و اصلا رواج بدحجابی در حکومت اسلامی شایسته نیست.

این مسئول عالی قضایی در عین حال یادآور شد: ما نباید از نیروی انتظامی انتظار داشته باشیم بیاید و با بدحجاب‌ها برخورد کند. این اشتباه است. این معلول علتی است که خودمان آن را به‌وجود آورده‌ایم. یکی بستگی به تربیت خانواده ها دارد و مسئله بعد مدرسه است. باید دید چه اندازه مدارس و دبیرستان‌های ما روی حجاب کار می‌کنند که دختران، باحجاب بار بیایند. ماعلت‌ها را فراموش کرده و می‌خواهیم با معلول مبارزه کنیم.

محسنی گرکانی با بیان اینکه «حجاب یک مسئله ضروری و اجتناب‌ناپذیر در اسلام است»، خاطرنشان کرد: وقتی دختر از کودکی و در مدرسه درست تربیت نمی‌شود، با همان تربیت و وضع حجاب در اجتماع می‌آید. پس ما باید جلوی منشاء اولیه را بگیریم و از اول باید تربیت اسلامی داشته باشیم. زن‌های یمنی را ببینید، فقط چشمهایشان پیداست. اینها هم بشرند و تربیت اسلامی شده‌اند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: ان‌شاالله سازندگی فرهنگی را در راس فعالیت‌های کشور قرار دهیم چرا که اگر یک جامعه با روش و فرهنگ اسلامی بسازیم هم پیش خداوند روسفیدیم و هم در دنیا نمونه هستیم.





سجادی جون اینه- شما نباید دخالت کنید در حجاب مردم.حالا باز حدیث و آیه برامون ردیف کن


منم مخالفم
ساعت13:26---4 تير 1390
ما نباید از نیروی انتظامی انتظار داشته باشیم بیاید و با بدحجاب‌ها برخورد کند. این اشتباه است. این معلول علتی است که خودمان آن را به‌وجود آورده‌ایم. یکی بستگی به تربیت خانواده ها دارد و مسئله بعد مدرسه است. باید دید چه اندازه مدارس و دبیرستان‌های ما روی حجاب کار می‌کنند که دختران، باحجاب بار بیایند. ماعلت‌ها را فراموش کرده و می‌خواهیم با معلول مبارزه کنیم.

به گزارش انتخاب؛ رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه اخلاق هنوز در جامعه ما نهادینه نشده است، اظهار کرد: اینکه ما از نیروی انتظامی انتظار داشته باشیم بیاید و با بدحجاب‌ها برخورد کند، اشتباه است و مثل این می‌ماند که علت را نادیده گرفته با معلول آن مبارزه کنیم.

آیت‌الله محسنی گرکانی طی سخنانی در مراسم سازمان قضایی نیروهای مسلح که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، تصریح کرد: مسئله اطلاع‌رسانی در هر مجموعه‌ای لازم است؛ مخصوصا مجموعه‌ای که در طول سال با مردم ارتباط دارد و می‌خواهد مشکلات مردم را حل کند. مردم باید مطلع باشند که دادگاه‌ها، دادسراها و ... خدماتشان چیست.

وی ادامه داد: جلساتی که در این راستا تشکیل می شود باید برای تقویت خطوط اسلام و زیرساخت‌های دینی باشد. خطوط اسلام که اساس رفتار و منش جامعه است، سه قسمت باورها و اعتقادات، دستورات و قوانین و اخلاقیات و روش‌های اسلامی را شامل می‌شود. اگر باورها و اعتقادات در جامعه رسوخ پیدا کند، خیلی از کارها پیش می‌رود.

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایسنا , رئیس دیوان عالی کشور افزود: باورها باید به صورت عملی نمود پیدا کنند. در مورد روش و اخلاق هم باید ببینیم در این سی سال چقدر پیشرفت کرده‌ایم. باید مقایسه کنیم ببینیم اگر انقلاب به پیروزی نرسیده بود و همان رژیم طاغوتی تا کنون ادامه پیدا می‌کرد، چه اتفاقی در کشور افتاده بود.

محسنی گرکانی اظهار کرد: مجلات، روزنامه، رادیو و تلویزیون آن زمان را که با الان مقایسه می‌کنیم می‌بینیم به برکت انقلاب، کشور ما از نظر معنویات پیشرفته است اما نمی‌توانیم بگوییم مشکلی نداریم و نمره قبولی را در اخلاق اسلام گرفته‌ایم و دیگر احتیاجی به نماز جمعه، اخلاقیات، احادیث، روایات و... نداریم.

وی خاطرنشان کرد: ما هنوز کمبود داریم و مخصوصا به اخلاق نیازداریم. اخلاق هنوز در جامعه ما نهادینه نشده است. آسیب‌شناسی، اولین گام در این مسیر است و بعد از آن باید آسیب‌زدایی کنیم؛ همانند یک پزشک که اول، بیماری را شناسایی کرده و بعد به درمان آن می‌پردازد.

رئیس دیوان عالی کشور خطاب به حضار در جلسه تاکید کرد: شما نظامیان، افسران و قضات محترم همینگونه هستید. دشمن‌شناسی، یک هنر است. آسیب‌هایی که الان در جامعه ماست از ناحیه دشمن آرام آرام رسوخ کرده است. دشمن الان با جنگ نظامی حرکت نکرده بلکه با جنگ نرم وارد میدان شده است. جنگ نرم یعنی یک میلیون جوان از هدف دشمن استقبال می‌کنند. ببینید مواد مخدر چه بلایی است که در کشور ما هم رسوخ پیداکرده است؛ چنانکه درصد بالای زندانیان ما هم از کسانی هستند که با این مواد سر و کار دارند.

محسنی گرکانی اضافه کرد: بر اساس گزارش‌هایی که وجود دارد، جوانان ما، دختران و پسران کشورمان به کراک روی آورده‌اند. این یک آسیب است و وظیفه کسانی که قلم، بیان و تلویزیون دارند این است که به ای


موافق
ساعت16:22---1 تير 1390
لطف کن نظراتی که وجود داره ( نظرات آقا و امام خمینی) رو روی سایت بذار .

همون یکی از شما
ساعت19:16---29 خرداد 1390
با عرض سلام
برادر گرامی چرا ناراحت میشی من هم همین مطلب رو میخاستم بیان کنم .اگه مطلب رو بد تفهیم کردم و یا بد حرف زدم عذر میخواهم ولی منظورم کاملا مصداق حرفهای جنابعالی بود.
لطف کردید که حرف دل و عقل بنده رو زدید.
یاعلی


سجادی
ساعت18:46---28 خرداد 1390
نمیدونم حرف شما درست باشه!
حتما تمام جلد های صحیفه نور رو خوندید که انقدر قاطعانه نظر میدید!
اما من با همون مبانی و عقل خودم سنجیدم که امام غیر ممکنه بگه دانشگاه رو مختلط کنید.
وقتی راندمان کار توی دانشگاه های غیر مختلط بالاتره و این معضلات کنونی هم وجود نداره پس لطف کنید بگید اصلا چرا باید مختلط کنیم
ضمنا یادم نره بگم که دانشگاه مثل تخت جمشید نیست که مختلط ساخته بشه و ما برای جدا کردن نیازی به بلدوزر نداریم که ساخته رو خراب کنیم
شما قیاس مع الفارغ میکنید
تخت جمشید یه اثر باستانی با ارزشه که میتونه سالانه میلیون ها توریست رو جمع کنه و به مردم ما نه به عنوانی یه ملت ذلیل در برابر شاه بلکه به عنوان یه ملتی که وقتی اروپاییها تو بدبختی و فلاکت زندگی میکردن یه تمدن بزرگ داشت هویت بخشه
آثار باستانی مردم ما رو از دینشون زده نمیکنه اما دانشگاه های مختلط مخصوصا مخصوصا دانشگاه های آزاد این وظیفه خطیر رو به نحو احسن انجام میدن
مگه دوستی پسر و دختر حروم نیست!؟
از نظر شما توی دانشگاه های ما چند درصد جنس مخالف با هم دوستن!؟( که البته اختلاط این زمینه رو ایجاد کرده و اون دختر 100% با یه من آرایش و موی بنفش برای جستجوی گوهر دانش حتی توی چین نمیآد)
چرا ازدواج های دانشجویی اکثرا به طلاق منجر میشه(چون به الگوی اروپایی ازدواج میکنن الگویی که با 75%طلاق مواجهه.
الگویی که آشنایی حرام قبل ازدواج رو ترویج میکنه و چشم دختر پسر رو کور میکنه:حب الشی یعمی...)
الان از نظر من توی دانشگاه آزاد حداقل 75% با هم دوستن که این دوستی هم ازدواج آینده جوونا رو خراب میکنه هم دینشونو
مگه کاریکاتوراشو ندیدید که با چادر میرن سال بعد یه کم باز میشه سال بعد مانتو بلند، سال بعد مانتو معمولی ، سال بعد حالا بیا جمعش کن
چرا جوون ما باید اینطور بشه امام اینو دوست داره!؟


یکی از شما
ساعت14:17---28 خرداد 1390
سلام
خودتون فکر کنید.از مبانی کمک بگیرید.ببینید چطوری باشه بهتره.........
مختلط یا غیر مختلط.وقتی امام خمینی گفت توی دانشگاهها دیوار نکشید برای مقابله با یه کار احمقانه ی افراطی بود.شبیه کار آقای خلخالی که میخواست تخت جمشید و آثار باستانی رو با لدر و بلدوزر خراب کنه چون اونها رو مظهر کفر و شرک وبت پرستی میدونست,ولی امام با این کار هم مخالفت کرد چون یه کار افراطی بود .ولی امام هیچ جایی نفرمودن دانشگاه غیر مختلط نسازید و یا اینکه در آینده دانشگاهها رو غیر مختلط نکنید.توی صحیفی ی نور امام با رساله ی توضیح المسایل که همه یکی از اون رو داریم درباره این مسیله بهتر توضیح داده.


سجادی
ساعت23:26---25 خرداد 1390
سلام ایرانی جان
لطف کن نظراتی که وجود داره ( نظرات آقا و امام خمینی) رو روی سایت بذار .
یاعلی


منم
ساعت19:36---24 خرداد 1390
منم با اين طرح مخالفم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:تفکیک جنسیت , دختر و پسر , دانشگاه شاهد, ] [ 9:23 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبسایت متعلق به پژوهشگرانی است که می خواهند به زودی جهانی را تغییر دهند. پژوهشگر من (myresearcher) یعنی هرکسی می تواند این سایت را متعلق به خود بداند و در آن مطلب درج نماید. آزادی بیان ، دموکراسی ، لینک باکس نظرات ، خرید دامنه و سایر خدماتی که در این وبسایت ارائه می گردد فقط بخشی از تلاش های دوستان پژوهشگر است. امید است که با ارسال نظرات و همچنین درج مطالبی که از نظر شما جالب است در وب سایت ما را یاری فرمایید. طریقه ارسال مطلب فقط با نام خودتان (همه می توانند مطلب بفرستند) : به صفحه LOXBLOG.COM مراجعه فرموده سپس در قسمت نام کاربری : DOOSTANE@MYRESEARCHER و رمز عبور : DOOSTANE را مرقوم فرمایید. پس از آن مطلب را ارسال فرمایید. به همین سادگی. حداکثر 24ساعت بعد مطلب شما نمایش داده خواهد شد. محمد ایرانی (مدیریت وبسایت پژوهشگری)
امکانات وب
ورود اعضا:

قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو